lørdag den 31. december 2011

Sidste ting i år.

Ja så fik jeg strikket mine stribet trøje med snyde ærmer færidg vaske og trøret. er vild med den når den ligger men ved ikke rigtig hvad jeg skal syntes om den på. jeg syntes den er for stor på ærmerne og lidt rundt omkring.. hvilken gør jeg ser støre ud end jeg er syntes jeg selv... Manden ser bare den er flot. men det gør han altid om jeg så havde en sæk på.. Har tænkt mig at strikke en med rest garn men den skal være mindre er vild med rasmillas garn.



Vil da også ønske jer alle sammen en rigtig god aften og glæder mig til at se ind og følge med hos jer alle i det nye år.. nye spænde strikke og andren procekter.

6 kommentarer:

  1. Dejlig klassisk strik med et pift af farver.

    Godt nytår.

    SvarSlet
  2. Jeg synes at den er rigtig smuk, og jeg beundre det store arbejde.

    SvarSlet
  3. Lækker trøje og dejlige farver. Kan godt se ærmerne er lidt store, men det kan du jo rette til. Godt nytår til dig og dine :)

    SvarSlet
  4. Hvor er den blevet flot!!! Det var da en skøn sag at slutte strikkeåret af med!

    Min ligger bare og venter på jeg bliver færdig med nogle andre modeller :-) Men en skønne dag har jeg også en trøje med snydelommer!!!

    SvarSlet
  5. sikke en fin trøje og flot stykke arbejde du har lavet :-)

    SvarSlet
  6. Jeg har det på nøjagtig samme måde med min....er ikke helt sikker på, det bliver en trøje, jeg kommer til at bruge ret meget ;o(

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...