lørdag den 3. marts 2012

Tinas sjal x 2




så fik jeg dem strikket færdigt de to sjal jeg have lovet et par kvinder at strikke til dem.. det er et fint sjal og nu kan jeg blondens pinde uden at se efter i opskriften, det er to sjal der er meget forskælige, og er rigtig fine på hver deres egen måde... men de passer fint til to forskelige kvinder.









Men eller er der kun at sige det kommer at tag lang tid før jeg strikker et til, for nu er jeg lidt træt af at strikke sjal med ret masker på. vil prøve noget helt andet nu... der ligger en lille kjole og venter på mig, den skal hækles så det er da noget nyt og spænde.
Kan alle have en rigtig god lørdag.


5 kommentarer:

  1. de er vild flotte dine sjaler - forstår godt du trænger til en pause

    SvarSlet
  2. To superfine sjaler. Og sejt du gad strikke dem for at glæde andre!!!

    Ja, man kan godt trænge til andet strik efter så meget retstrik og to lange blondekanter. Lyder spændende med hæklet kjole!

    SvarSlet
  3. Ja du er god til at strikke. De er bare flotte de sjaler. Lyder godt med en hæklet ting som forandring. Har kigget på dine syede sommerkjoler fra sidste sommer. Synes at den hæklede bort forneden på en af kjolerne er rigtig flot. kunne du evt ligge en diy ud på siden.

    SvarSlet
  4. hejAnonym

    hvilken en af kjolerne snakker du? så skal ejg se om jeg kan huske det. hihi det er jo noget som opstår af et par opskrifter eller noget jeg tror er lavet på en bestemt måde... men skriv igen og jeg skal komme med et godt bud..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...