mandag den 7. maj 2012

Cove hat

Ja ja det er ikke hue vejer mere men nu har de ligge et stykke tid uden at blive syet sammen, min største hade opgave ved strik, men det følge med og når ejg føst er komme igang går det jo let der ud af.. så nu er jeg klar til vinter om jeg håber manget lang tid.  og så kan jeg enda vælge om jeg er sand eller
 sort i hue humør... jeg takker søde Cammila for hjælpe med at oversætte dette mønsker fra engelsk til dansk.

jeg har lavet lidt om op mønstet, da det var forstort til mig, så i steden for at strikke 20 p. ret imellem mænste, har jeg kun 18 p. det har givet mig et halv mønster minder rundt men stadig med 6 omgang mønster og så passer den bare helt perfekt.

 have en rigtig god dag der ude i blog langet.


3 kommentarer:

  1. Ja, den passer dig da smaddergodt. Det er rart at have huer på lager, men det er rigtigt at det gerne må vare meget længe, før de skal i brug.
    Det er et flot mønster, synes jeg.

    SvarSlet
  2. Seje huer ;)
    Dem skal du nok få brug for når vinteren kommer igen.

    Yt

    SvarSlet
  3. Det er godt at have et par seje huer klar til vinter :-)

    PS: Din Glade Striber er blevet rigtig fin - flotte farver :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...