tirsdag den 26. juni 2012

En dejlige dag

Blev i morges vække af mine 4 drenge( min mand, mine to drenge og vores lille han mis) med sang, slik bake og pakker, som bestod af tegninger fra drenge.

Så havde de dække morgenbord, men fødelsdags dug, lys, flad og masser af jeg elsker denne sommerfrugt så det var det helt perfekte at få til morgenmad for mig.

Da jeg kom på arbejde fik jeg ennu en sang af mine søde kolleger. hvor heldig kan man være...
 og ennu en gang var jeg heldig da jeg kom hjem var der en gave til mig fra mine drenge.

 i pakken var der hele to par kanon fede sko....

Fly London Laura Mousse (Blue/Black)
Er total vild med dem, de er søde, fede og bare lige mig... og tror da de blå der passer lige til mine nye tunika kjole jeg er ved at strikke...

så kan man da ikke have en meget beder fødelsdag, vel...
have en forsøat god aften..

4 kommentarer:

  1. Idag er det AM´s fødselsdag HURRA!!!!

    dejlig med en god fødselsdag og du har da været rar for her har der været skyet men varmt og tørt

    TILLYKKE

    SvarSlet
  2. Hjerteligt tillykke med fødselsdagen!!!!! Lyder til du har haft en skøn dag!

    Fede sko (er slet, slet ikke misundelig.........okay, jo, lidt. På den gode måde :-)!!!).

    SvarSlet
  3. Lækre sko og lyder som en skøn dag...

    Og så skal du da også lige have et stort tillykke fra mig :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...