mandag den 2. april 2012

Trøje til stor sønden

Er ved at strikke en trøje til min store søn han er 8 og er vild med AGF, vi bor jo i århus og så er en hver rigtig dreng vild med de blå - hvide.. han ville nu gerne have mere end det lille mærker ejg har købt for at sætte på, for han mener nu at hans mor kan alt med garn og stof og så skulle det da ikke være et problem at få Gravlunds navn på og nr... vel mor. den må ligge hend i det uviste for den ved jeg ikke lige hvordan jeg syntes jeg kan få på og så det ser godt ud.. hihi de kære børn.
billdet er umuligt at vende når den kommer ind på bloggen så det kommer på sådanne som det er så må i vende hovderne.

have en god mandag.

4 kommentarer:

  1. Den skal nok blive et hit - også uden navn og nummer ;-)

    SvarSlet
  2. ja det sku da ikke være så svært for en mor Hun kan jo alt ikk ;O) AGF mor er bedst

    Ja så træls med de billeder men hvis du vender den i mappen og smider den i et billedprogram og gemmer den igen så sku den være vendt
    Jeg kender heller ikke andre måder
    så sidder også sommetider og bander lidt

    SvarSlet
  3. Sikke et kompliment at faa af soennekke. Tillykke med det. Jeg tror nu nok at han vil synes den er supersej uden navn og nr. Du kan jo fortaelle ham at alle spillerne jo skifter nr regelmaessigt.hihi ( tror du han sluger den????)

    SvarSlet
  4. Dejligt med den tillid og tiltro ens børn kan vise én.....

    Mine drenge er så desværre blevet så store at de snarere synes jeg er pinlig end dygtig!!!

    Han bliver skøn i den trøje; navn og nummer eller ej!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...