torsdag den 4. april 2013

Øv nu kan i igen ikke se mig på jeres lister...

Hej i håb om at det virker den her gang laver jeg et nyt indlæg.

Jeg tænker nogle gang over at jeg ikke kan se at ingen har været inde og se til mig her på blogen, og når jeg ser på jeres blog lister over dem i læser, er mit sendest inlæg flere uger gamlet tros jeg ved at der er kommet flere siden det.... mærkligt nogle som oplever det også?

noget helt andet. I påske ville jeg ikke strikke stort da jeg sad ude i solen, så det blev til nogle forsklellige modeler, blandt andet dem her.
 

Fakta:

Opskrift:Bukser i glatstrik af Sussi Haumann

Garn: bomuld fra laget.

Pind: 3.

Garnforbrug: I alt ca 50 gram.

Ny teknik: Ingen.

Har lavet lidt om på opskriften, for det var planen at man skulle strikke frem og tilbage på benne, men det syntes jeg ville være synd, da der jo ville komme en søm, så jeg har strikket dem rundt. Ellers ingen ændring.

De er til samme lille mand som vesten...


 

7 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine ting du har lavet. og fra nu af vil jeg huske at selv gå ind og kigge på din blog, for du kommer slet ikke frem på listen... Ved altså ikke hvorfor.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ok. Tak for dit svar. Det er bare øv. Da jeg holder meget af den del af blog livet. Både at skrive til jer ander og se at i har set ind.
      Faren til det kommene barn var også glad for det. 😊

      Slet
  2. Jeg har slet ikke sådan en liste, jeg har min "faste rute" i blogland, så jeg har set de fine ting du laver :)Du har da helt ret i at det gør det da lidt sjovere når man kan se at andre kikker med og endnu bedre hvis de lige skrive en lille kommentar i ny og næ
    God weekend til dig

    SvarSlet
  3. Hej Hanne
    Dejligt at du ser ind også uden liste, jeg har også nogle som jeg ikke har på min liste . Hihi de er bare ikke end der i nu og dem ser jeg ind til også. Jeg kan bare se at det er meget få der har set ind og det er træls men så ser jeg bare ind til jer:) det syntes jeg også er rigtig hyggeligt. Tak for din besked.

    SvarSlet
  4. De ser rigtig flotte ud..:-)) Jeg har skrevet en besked til dig under de nye pinde på min blog.:-))

    SvarSlet
  5. Det er rigtig på listen er det et gammelt indlæg der er fremme, hved ikke hvorfor men jeg kikker ind i ny omgænger, men er jo nemmere at huske når det popper op på listen :0) jeg skal gøre min umage :0)

    SvarSlet
  6. Jeg tror de lister kan have deres eget liv indimellem

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...