fredag den 22. juli 2011

Mine hæklet små ting.

Har gang i hækle nålen og er blevet helt vild med det, og tænker der må være en masse små babyer der bliver glade for det jeg laver... for jeg ville da gerne selv have haft en dejlige hæklet bold til mine drenge da de var små, i dag er de jo 7 og 4 og de erville med dem i dag også. så de bliver bruget til kaste med og spille med. ja det er vist kun fantasien der sætter en stopper for deres leg med dem.
Jeg har fundet glæden ved at hækle og har fundet ud af hvor manget fedt man kan lave og er bare helt vild med at få noget lavet. jeg har nu lavet en masse små ting, der er bolde med små klokker og nogle uden, der er slanger og der er en lille ugle på vej. glæder mig til at se hvordan det kommer til at se ud.,


De færdige kæder...
er de ikke bare super,
 lige en til hver dag så man aldrig bliver kedlige i sit tøj.. også om det er sort.
Ingen er ens... kan ikke lade være må lige lave en til...

smuk blomst med fed træ knap...
vild med den.

Et lille ved hæng til en nøgle kæde... en dejlige frisk farve og et fedt garn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...