søndag den 24. juli 2011

slangen kurt..

Undervejs med kurt, har det taget sin tid, han har været med på køretur,
foran tvet. og mange andre steder, jeg har glædet mig til at se den færdig.
 Nu er jeg kommet der til at han er færdig...
og sikke en sød fyr det er blvet til, og tror da han er lidt fræk.

Sig god dag til Kurt...

Denne dejlige blomst dufter og ser udsom en hel milion syntes jeg.
 Ja så er mine fine lille slange færdig og den er bare sød syntes jeg. jeg håber at dens eger vil være lige så vil med den som jeg er.
I dag da jeg var ude og tag billder af kurt,
 måtte jeg lige tag et par billder af de blomster som står så flot i haven lige pt.
 er vil med denne pupafarvet solhat.. 
 Ellers har dagen gåde med at strikke lidt på min cardigan, glæder mig til at tag den på, den kan kun være skynd, den er så blød. Må sige at dette garn bare er for fedt. vil lave en babytøje i det garn, den kan da kun blive fin. skal bare lige finde den jeg vil lave.

1 kommentar:

  1. Sikke en fin slange du har lavet :-) Jeg tænker at lave en engang i multi mange farver.

    Tak for din hilsen på min blog :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...