onsdag den 24. april 2013

Brigewater

Jeg er ved at strikket dette smukke bridgewater sjal. Det er strikket i noget super dejligt garn, Malabrigo lace ,og så og vejer det ingen ting.
Jeg er sikker på at hende der skal blive ejermand af det en dag vil blive glad og se godt ud i dette smukke sjal.

                              Hvad er der på jeres pinde for tiden?

Ellers går den her uge med at være sammen med min søn, som jo ikke kan komme i skole. I går samlet vi de fleste børn fra hans klasse og var en tur i katagatcentert, det var en stor gensyns glæde imellem børne. Det er fedt at se og opleve.

8 kommentarer:

  1. Rigtig fint sjal, man kan stadig ikke se du laver indlæg ...men så må vi jo bare huske at smutte her ind :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Opskriften er på engelsk ik?

      Slet
    2. hej
      nej det er træls men ved ikke hvad jeg skal gøre ved det. har tænkt på at lukke den min blog men jeg syntes det er så hyggligt at i ser ind til mig og omvent.
      jo opskriften er på engelsk, og det er en meget stor udfordring for mig,for jeg kan ikke læse engelsk ret godt, men pt. er det gåde godt med oversæt på googel, og så bliver det letter at se hvad der står.
      ellers må jeg ty til en som kan engelske opskrifter. sådanne en har ejg hos den lokale garne butik, dejligt.
      tak for din kommentar,

      Slet
    3. Måske jeg skulle prøve den opskrift, nej du må ikke lukke, skal bare huske at komme her ind :0)

      Slet
    4. Hej

      Kan jeg strikke det kan du også, det lover jeg. (Kan jo lige fortælle at jeg er ordblind) det meste er diagram og dem kan vi jo fint læse også i en engelsk opskrift.

      Slet
  2. Hov så havde jeg da lige misset et par indlæg der.... sorry har ellers været inde og kigge indimellem, men den var lige smuttet, men har heller ikke været så frisk på det sidste...

    Hvor fedt, at se din søn så glad for den lækre vest, han er da bare så sej :-) lækkert sjal du er igang med....

    Har intet på pindende jeg gider at strikke ved ikke lige hvorfor, men kan simpelthen ikke finde lysten til hvad jeg vil strikke......SUK savner mine pinde...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej
      Ja har godt kunne mærke det på dine indlæg hos dig selv. Håber det vender nu det gode vejer kommer og manden forhåbning får det arbejde.

      Jeg kender det godt at lysten til strik kan være der bare ved man ikke til hvad for noget strik, så pt strikker jeg på søsters trøje og kollegaens sjal. Hihi.

      Slet
  3. Hej AM
    Hvor er de træls and du ikke ses på blogroll! Måske du kan skrive til nogen?
    Jeg glemmer at kigge forbi når jeg ikke bliver mindet om det via blogroll, men nu vil jeg lige prøve at huske at kigge forbi!

    Så kom du igang med bridgewater! Held og lykke med det, resultatet er vidunderligt, men processen er vist lidt lang, godt hjælpen ikke er langt væk :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...