lørdag den 20. april 2013

Vest til sønnen.....

Ja sønnen blev vild med den baby vest jeg strikket fra Sussi H, hun havde dog kun lavet opskriften til baby str. så jeg måtte regne og vupti så kom den på str. 6 år. og den passer rigtig godt. Drengen er super glad og stolt over sin nye vest.

Ellers bliver dagen nydt med at sidde ude i den dejligt sol og strikke lidt på et sjal jeg er ved at strikke, opskriften er på engelsk så det er en meget stor udfordring da jeg ikke kan læse meget engelsk, men det skal lykkes, og går jeg i stå må jeg op til den lokale strikke butik og få et råd dahun har strikket dette sjal.
 
Hende der skal ahve det her sjal, har valgt en meget smuk tyrikis, glæder mig til at se det strikket.  Kan i alle nu have en forsat godt weekende. jeg håber der er nogle som får set ind til mig, da det er meget hyggligt at vide i sidder der ude.


1 kommentar:

  1. Han ser da også helt vild smart ud i sin nye vest.

    Spændende garn til sjalet - bliver spændende at se

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...