fredag den 21. juni 2013

Alt der her var i min gave...





Jeg var jo så heldig at være en af dem der vandt en gave, fra garnstafeten i Århus. alt det her var i min gaver.
Hende der vandt gave nr. 1 fik masser, det var helt vild, sikke en gave at vinde, hun må være overvældet, fedt at så mange er med til at bakke op omkring dette at de havde fået og give så flotte gaver, jeg er helt sikket ´klar til en tur mere til næste år, for garn butikkerne har lovet at de gør det igen til næste år, skal du med?
I kan se gave listen på garnstafet eller i kan se selve gaven på
 
Ellers kan jeg bare sige at jeg er godt træt efter en dejlige kanotur med arbejde. dejligt at være af sted og at være hjemme igen ved ens egene børn.
Et par stemnings billeder fra turen.
 
 
 

1 kommentar:

  1. sikken en skøn og dejlig gave :-) mums....

    billederne fra jeres tur ser da også bare skønne ud :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...