tirsdag den 18. juni 2013

Hip hip hurra

jeg var jo på garn tur med min søster i lørdags, i Århus.
 og der var der en mulighed for at man kunne vinde en af en masse dejlige gaver.... og jeg tænker jeg vinder aldrig... men jo det gjorde jeg.

i min mail boks lå en mail fra Tine, fra fandango... jeg er helt vild glad, og jeg må vente til at finde ud af hvad min er for jeg skal på kano tur med arbejde og er først hjemme igen fredag..... vente vente... det er næste ikke til at holde ud.

hyg jer....

3 kommentarer:

  1. Ej hvor er du heldig, hjertelig tillykke, glæder mig til at se hvad du for.

    SvarSlet
  2. Åh hvor spændende!!!! Du må dele med os hvad der var i gaven!!

    SvarSlet
  3. jeg sidder da også og er helt spændt på hvad der mon er i pakken...

    Håber du får en skøn kanotur, det lyder nu ganske hyggeligt.... og lækre sandaler du der har fået :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...