søndag den 5. februar 2012

lidt strik er det blevet til i dag.

Så har jeg fået det lidt beder og enegien er vendt tilbage.


Har fået strikket lidt mere på mit Camomille sjal... glæder mig til det er færdigt, det ville være perfekt til dette her kolde vejer...



Ellers er dagen gåde med at gå et par ture med den lånte hund, og været til et appeal party...

Et af mine mål i det nye år er at strikke noget mere, læsge nogle flere bøger og så tabge mig en masse kg, dette skal ske ved at spise sundt og motion, så har lavet en paln for mig selv for at se om jeg ved gå ture og motione center kan forbrende en masse kcal...  vil jeg lave en lille konkurence med mig selv... hvor mange kcal kan jeg nå at forbrende på gå ture og i cente på en uge.. og kan jeg slå den i næste uge..

Have en rigtig god søndag aften.










5 kommentarer:

  1. Sjalet ser fantastisk ud!! puha, vægtab, jeg hader det :)

    SvarSlet
  2. Jeg har også lige købt til et sjal, men har lige nogle andre projekter der skal være færdig først. Flot ser dit ud :O)

    SvarSlet
  3. Camomille er et supersjal. Glaed dig.
    Vaegttab er et ord jeg er totalt uvenner med. Jeg kan simpelthen ikke faa det til, suk.

    SvarSlet
  4. Det bliver superfint dit Camomille :-) Held og lykke med vægttabet :-)

    SvarSlet
  5. flot sjal!
    og flot med din konkurrence med dig selv

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...