fredag den 3. februar 2012

syg = ingen strik. suk

Nå har jeg haft ondt i mit øre, tænder og det halve hovde i 1 uge jeg er ved at død... nej det er ikke helt rigtig, men jeg er helt slut fordi jeg ikke får sovet nok om natten, da trykket i øret stiger.

men jeg drømmer om alt det dejlige strik i andre laver og jeg selv skal i gang med... lige nu har jeg mine striber på pinde, et camomille sjal, mine hæklet striber en sommer cardigan...og ja så drømmer jeg om en kanon fed hue Cove hat , som en rigtig SØD strikker har lovet at hjælpe mig med da opskriften er på engelsk.

en af de næste par dage skal ejg se om jeg kan tag et billde af det dejlige garn jeg har valgt til mig sjal..

have en god fredagaften.

2 kommentarer:

  1. Jeg ser frem til du bliver rask og jeg skal se alt det du drømmer om. Jeg ønsker at du snart må blive rask, det er synd for dig. Hilsen annetteskreativiteter.blogspot.com
    Ps Har du set at jeg også har strikket huer?

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring til dig!!!

    Glæder mig til at se dine projekter når du igen er frisk.

    Håber du trods alt kan nyde at det er weekend og flot vintervejr!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...