lørdag den 5. januar 2013

Parrot fra helga isager....

Har lavet det et urtoligt smukt sjal til en kollega af en masse dejligt garn, noget fra laget og andet ny købt. det har været dejligt at strikke og helt perfekt her i julen at have med rundt omkring.

et fint sjal til en kollega og et mere på vej, de er begge fra helga isager,

Men vil nok sige at det er sidste gang ejg strikker dette Parrot sjal, for der er bare alt for mange ender der skal hæftes efter min smag. jeg havder at hæft og her har det været ekstra vigitg at det har set godt ud når man har hæfte da man jo kan se bagsiden mår man bruger det. men super flot er det blevet.

et fint sjal til en kollega og et mere på vej, de er begge fra helga isager,


Jeg er gåde igang med et Sjal mere fra Isager, den her gang et cammamille, det er nu et dejligt og tilpas stort sjal efter min stil.et fint sjal til en kollega og et mere på vej, de er begge fra helga isager,
 Kan da sige at min kollega som fik et sjal i julegave som tak fordi hun melde sig til juleaften, blev urtolig glad for det og det var lige i hendes farver. så er det noget være at give hjemme strikke ting væk.

Håber at i alle er kommet godt ind i det nye år og at der er gang i strikke pinde, hæklenålen og alt muligt andet krativt...
glæder mig til at se ind til jer her i blog land.

11 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet flot. Fantastiske farver :)

    SvarSlet
  2. Kan godt forstå kollegaen blev glad for det vidunderlige sjal. Det næste ser også godt ud.

    Godt nytår til dig også

    SvarSlet
  3. Det sjal er bare så flot, kan godt forstå at din kollega blev glad for den :-)
    Jeg bruger min ofte :-)

    SvarSlet
  4. Det er blevet rigtig flot dit sjal, men jeg kan godt forstå du blev træt af at hæfte ender. Så er det meget nemmere med camomillen, som du er gået i gang med.

    SvarSlet
  5. Det er et rigtig smukt sjal - men jeg kan godt se, at der er mange ender der skal hæftes.
    Kan godt forstå kollegaen blev glad.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  6. Hvor er det altså bare blevet skide flot dit sjal :-) kan godt se det med de ender hader også selv at hæfte ender har prøvet at forsøge mig med at strikkehæfte men tror jeg gør et eller andet forkert for synes ikke, at det bliver særligt pænt....

    SvarSlet
  7. Så utrolig flott det var, men jeg forstår godt at det blir med det ene :))))

    SvarSlet
  8. Flot sjal du har strikket, det er nok et sjal, hvor det er en god ide at hæfte ender undervejs, for der må godt nok være mange. Men det er jo også alle de farveskift, der gør det så fantastisk flot.

    SvarSlet
  9. Det skal jeg altså også ha strikket, dit er super flot, dejlige farver.

    SvarSlet
  10. Superfint sjal, du har lavet - kan godt forstå, du bliver træt af alle enderne :-)

    SvarSlet
  11. TáK for alle de fine svar på mit sjal, skal da lige fortælle at hun er super glad for det og bruger det tit, så ses det tit og det ser pisse godt ud til ejeren.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...