tirsdag den 26. februar 2013

En ny dag.

Jeg har ligget syg en en uge, med hovde på puden og kropen under dyen med 40 i feber... suk det er hård at være syg.

jeg er ved at være oven på, så det er kun de ting som er tilbage som man skal komme helt oven på igen, jeg skal på arbejde i morgen, jeg glæder mig, jeg hader at ligge syg.

Det værste har været at jeg slet ikke har haft lyst til at være en del af det normale liv, med mand og børn, og ikke mindst strik....


 Jeg har endlig fået enegi til at strikke i dag, dejligt så lidt er det blevet til, men inden jeg blev syg havde jeg lavet denne her lille pige trøje...

Have en god tirsdag...

9 kommentarer:

  1. Nej, det er bestemt ikke sjovt at være syg! Dejligt at det nu går fremad!

    Sød trøje i skønne og glade farver!

    SvarSlet
  2. Godt du er blevet frisk igen :-) det er bare så kedeligt at være syg :-) sød trøje du har strikket.....

    SvarSlet
  3. Dejligt at du er ved at være frisk igen. Skønt at have kræfter til at strikke. Sød trøje du er blevet færdig med

    SvarSlet
  4. Sød pige trøje , og godt du er ovenpå igen :-)

    SvarSlet
  5. God bedring til dig for du er da vist ikke helt på toppen. Ja det er hårdt at være syg med feber ppyyhh din stakkel

    rigtig flot bluse du har strikket

    SvarSlet
  6. Sød trøje i glade farver. Godt du er på vej til at blive rask igen :)

    SvarSlet
  7. Sød trøje du har strikket der, Godt du er blevet rask igen.;-))

    SvarSlet
  8. Godt at du er blevet rask igen. Skoen lille troeje.

    SvarSlet
  9. Tak for alle jeres fine svar på min lille trøje, er sikker på at den lille mørke skønhed som skal have den bliver lækker i den.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...