søndag den 21. august 2011

Min have

Jeg havde i dag drømt at skulle ud og se Claus´have men desvære var jeg ikke en af de heldige... så sad i min egen have og kom til at tænke på at jeg da også have en rigtig dejlig have med en masse dejlige blomster m.m. se selv hvad i syntes om mine blomster.





Så har nydt dagen i min egen have og det er nu heller ikke så dårligt..
Jeg har haft tid til at hækle lidt på mit bølge halstørklæde, så nu mangle jeg kun tre farver mere før jeg har været dem alle sammen igemmen, jeg har beslutte at jeg skal have to striber af hver farve, så det er bare med at komme der ud af.
 Jeg har også modtaget et par strikke bøger jeg har bestilt, og dem har jeg også brugt tid på i dag, det er da lige i dag efter mine lyster.

1 kommentar:

  1. Hej Amstrik

    Tak for din søde hilsen på min blog. Jeg melder mig som fast læser her hos dig og er spændt på at se flere af dine fine hæklede ting.

    Hvilke strikkebøger har du bestilt? Det er jo altid skønt med flere bøger, men uha, som to-do-listen også vokser hurtigt :-)

    Ærgerligt du ikke var blandt de heldige, der kom på besøg hos Claus, men med de flotte blomster du har i din egen have, er det da slet ikke så kedeligt at "besøge" sin egen have, vel?

    Mange hilsener Lea

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...